Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Dette panelet, som er tilknyttet en Eberspächer D4  (se bildet), har fungert fint i flere år. Etter at jeg benyttet panelet for å resette feilkoder på en Hydronic vannvarmer som jeg også har ombord, kan det se ut som det har begynt å vise omgivelsestemperatur og innstilt temperatur i Fahreheit. Jeg finner ikke noe sted beskrevet at dette er en opsjon for dette panelet så jeg synes det er litt rart.

Noen som vet noe om dette og om det eventuelt er mulig å få det tilbake til Celcius - om det er det som er problemet.

801.jpg

Lazyjack

Lazyjack

Dette panelet, som er tilknyttet en Eberspächer D4  (se bildet), har fungert fint i flere år. Etter at jeg benyttet panelet for å resette feilkoder på en Hyderonic vannvarmer som jeg også har ombord, kan det se ut som det har begynt å vise omgivelsestemperatur og innstilt temperatur i Fahreheit. Jeg finner ikke noe sted beskrevet at dette er en opsjon for dette panelet så jeg synes det er litt rart.

Noen som vet noe om dette og om det eventuelt er mulig å få det tilbake til Celcius - om det er det som er problemet.

801.jpg

• Create New...