Jump to content

Edit History

Gurba

Gurba

Hei! 

Vi skal kjøpe oss ny båt.   Inter 9300 med 4 syl yanmar på 222 HK.   Pr dags dato er det ingen på finn eller andre nettsteder i europa som ligger ute.

Andre motor alternativer er ikke aktuelt for oss. 

Jeg driver med oppsøkende virksomhet blandt de som har slike og har muligens fått napp på en båt :)   Det komiske er at hverken eier (eller jeg) vet hva som er en fornuftig pris da sammenligningsgrunnlaget ikke eksisterer.  

Mitt spørsmål er :   Er det brukere her som har sånn båt  eller som vet hva de går for ?     Dette gjelder kun denne spesifikke varianten med 222 HK Yanmar, med et "normalt" utstyrsnivå.   Årsmodell ukjent.

Er takknemlig for alle svar 

Østfold 

Gurba

Gurba

Hei! 

Vi skal kjøpe oss ny båt.   Inter 9300 med 4 syl yanmar på 222 HK.   Pr dags dato er det ingen på finn eller andre nettsteder i europa, som ligger ute.

Andre motor alternativer er ikke aktuelt for oss. 

Driver oppsøkende virksomhet bland dem som har slike og har muligens fått napp :)   Det komiske er at hverken eier , eller jeg , vet hva som er en fornuftig pris , da sammenligningsgrunnlaget ikke eksisterer.  

Mitt spørsmål er :   Er det brukere her som har sånn båt,  eller som vet hva dem går for ?     Dette gjelder kun denne spesifikke varianten med 222 HK Yanmar, med "normalt" utstyrsnivå.   Årsmodell ukjent

Er takknemlig for alle svar 

Østfold 

• Create New...