Duppe
Du har et poeng her, dog så jeg båten lå rart og lavt i vannet men hadde ekstrem stram fortøyning som jeg sa.
Stusset også litt på at det var så mye vann i salongen og lite spor av det i motorrommet, men før jeg fikk kjørt opp lokket til motorrommet hadde pumpene gått en god stund og det meste var ute.
Først lenge senere når panikken hadde lagt seg etter båten var på land kikket jeg ordentlig i motorrommet etter skader og så ikke mye til det, men gikk ut fra at ting hadde tørket opp og det er også ganske stor plass under motoren så regnet med det var mest der.
Dog er et det et punkt i salongen som er ekstremt lavt for at det skal være ståhøyde foran byssa så det virket også litt naturlig at mesteparten av vannet ville være der.
Men har nå skrudd ut masse og det ser ut at det ikke er noen forbindelse i kjølen mellom salongen og motorrommet for vannet å renne, det er skott i mellom, så det virker nå som at lekkasjen må bare ha vært foran hvilket er en lettelse. Skal sjekke mer i morgen.
Flere i foreningen som tror det er det storet hullet i skroget rett over vannlinja på siden av båten som på en eller annen måte har gått lekk, men det virker umulig å finne fram til hvor den leder inne i båten enda jeg har skrudd ned nesten alt som gir tilgang til den siden og den er ikke koblet til toalett eller lensepumper.