Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Akk! Jeg forstår det altså ikke, men da jeg putta den røde, som det stor "manual" på over på motsatt side på bryteren (altså under den sida som det står "auto" på), så virka det! Den gir fra seg et kortvarig sum (sjekker) og så tar den en lang pause. Rød og brun styrer manuell og auto. Manuell er slik vippebryter som spretter tilbake når du slipper. Ja, nå trur jeg at jeg kan sove to-tre timer før jeg sjekker på nytt. Båten står 18 minutters kjøring unna, så dette er slitsomt. Men akk så godt likevel! Det er Rule 4000 automatisk, den største og tøffeste som er å få tak i! 

Vosso63

Vosso63

Akk! Jeg forstår det altså ikke, men da jeg putta den røde, som det stor "manual" på over på motsatt side på bryteren (altså under den sida som det står "auto" på), så virka det! Den gir fra seg et kortvarig sum (sjekker) og så tar den en lang pause. Rød og brun styrer manuell og auto. Manuell er slik vippebryter som spretter tilbake når du slipper. Ja, nå trur jeg at jeg kan sove to-tre timer før jeg sjekker på nytt. Båten står 18 minutters kjøring unna, så dette er slitsomt. Men akk så godt likevel!

• Create New...