Jump to content

Edit History

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Denne motoren er jo på nesten 600CC ser jeg. Stor totakter på bare 25HK.

Usikker på verdien, noen som har formeninger?

ETEC 25HK fra 2012 - ubrukt.

Respo hss r 750p 2015 - ubrukt.

Eldre GH15 i grei stand. Sdt. hvit med ratt og gass/gir.

Litt redd for at jeg må bytte motor, og at denne ikke har nok futt. Håper på å marsje på 18-20 knop med et par folk i uten å måtte ha gassen i bunn. Men bruker under ti liter i timen på WOT, så er jo ikke rare forbruket sammenlignet med min gamle Mercury 125HK 2T.

Tilsvarende motorer koster 33K nye idag. Vil en ubrukt 2012 modell være verdt 23K f.eks?

Er std. lang stamme, elstart og manuell tilt.

Båten er veritas godkjent og lagd av Præsteng elns.

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Denne motoren er jo på nesten 600CC ser jeg. Stor totakter på bare 25HK.

ETEC 25HK fra 2012 - ubrukt.

Respo hss r 750p 2015 - ubrukt.

Eldre GH15 i grei stand. Sdt. hvit med ratt og gass/gir.

Litt redd for at jeg må bytte motor, og at denne ikke har nok futt. Håper på å marsje på 18-20 knop med et par folk i uten å måtte ha gassen i bunn. Men bruker under ti liter i timen på WOT, så er jo ikke rare forbruket sammenlignet med min gamle Mercury 125HK 2T.

Tilsvarende motorer koster 33K nye idag. Vil en ubrukt 2012 modell være verdt 23K f.eks?

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Denne motoren er jo på nesten 600CC ser jeg. 

Også redd for at jeg må bytte motor, og at denne ikke har nok futt. Håper på å marsje på 18-20 knop med et par folk i uten å måtte ha gassen i bunn. Men bruker under ti liter i timen på WOT, så er jo ikke rare forbruket sammenlignet med min gamle Mercury 125HK 2T.

• Create New...