Jump to content

Edit History

Otzern

Otzern

Bytte ut til ny ferskvannspumpe er greit, men det er visst en kjent sak med disse at det er nærmest umulig å få det tett. I tillegg koster ny pumpe ca. 10.000,-. Du får et repkit til 2000,-, men ble anbefalt å ikke bruke penger på det heller. I tillegg var jo, som du kan lese, huset limt igjen, så det var vanskelig eller umulig å skulle få det opp.

Har fått anbefalt å bytte til saltvannskjølt system (uaktuelt for meg) eller å bytte til elektrisk pumpe og skifte til en kortere reim. Tror jeg kommer til å gjøre sistnevnte før neste sesong.

Otzern

Otzern

Bytte ut til ny ferskvannspumpe er greit, men det er visst en kjent sak med disse at det er nærmest umulig å få det tett. I tillegg koster ny pumpe ca. 10.000,-. Du får et repkit til 2000,-, men ble anbefalt å ikke bruke penger på det heller. I tillegg var jo, som du kan lese, huset limt igjen, så det var vanskelig eller umulig å skulle få det opp.

Har fått anbefalt å bytte til saltvannskjølt system (uaktuelt for meg) eller å bytte til elektrisk pumpe og skifte til en kortere reim.

• Create New...