111baat Startet 3.September.2017 Link til dette innlegget Startet 3.September.2017 (redigert) Bavaria 2010 modell som jeg tidligere bare har brukt Meguiar Pure wax på, ganske blank egentlig. Nå skulle jeg prøve litt på polering på dekket, og valgte Meguiar One step compound påført med hånd. Kan noen forklare meg hvorfor disse flekkene oppstår, og hva som bør gjøres for å forbedre. Tok bare et lite område, da jeg er rimelig uerfaren med polering Redigert 3.September.2017 av 111baat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 4.September.2017 Link til dette innlegget Svart 4.September.2017 (redigert) for det første må en overflate være ren før man polerer, matt og ripete gelcoat må rubbes først. så polering og så beskyttene lag til slutt. skjelent at onestep produkter funker særlig bra. Meguiars sin er vel kansje den beste likevel, på ny ren gelcoat. er båten noen år og det har vært slurvet, så må et nok litt jobb til! Har du brukt maskin eller gjort det for hånd? bilet er av min 15 år gamle Askeladd! Redigert 4.September.2017 av -morten- (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
111baat Svart 4.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2017 (redigert) Området var rimelig hvitt , så ble ikke vaska. Jeg lurer på om det kan ha vært noe salt på gelcoaten, som ble til disse flekkene etter at jeg begynte å polere. Begynte for hand for å spare gelcoaten, men her må vel maskin til. Båten er bra blank, og ønsker bare en forsiktig forbedring. Anbefaling videre? Ser bildet nå. Hva er din oppskrift? Ser at du bor I Orkdal. Båten min ligger I Børsa. Redigert 4.September.2017 av 111baat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.