Jump to content

Edit History

Compromise

Compromise

Bjørn Løvjomås skrev 31 minutter siden:

Det ser utrolig bra ut. 

Si fra  om du er så sliten at du vil ha hjelp på deler av turen mot Østlandet. Jeg kan gjerne gå med som los om du ønsker. 

Vil absolutt ikke trenge meg på. Men vet hvor slitsomt det er på langtur. 

Takk for tilbudet Bjørn. Pratet nettopp men en kompis, og avslo samme tilbud fra han. Nå er jeg snart på kjente trakter hvor jeg har gått mange ganger så en god kopp kaffe i morgen formiddag i Arendal holder lenge for meg. Gleder meg til å hilse på deg, særlig siden vi ikke fikk hilst på Østfoldtreffet. Forsøker å kalle opp "White Lady" på kanal 16 når jeg går inn mot Arendal. Fungerer ikke det, får jeg forsøke å sende en melding på Face. Vi ses :flag_bp:

Compromise

Compromise

Bjørn Løvjomås skrev 25 minutter siden:

Det ser utrolig bra ut. 

Si fra  om du er så sliten at du vil ha hjelp på deler av turen mot Østlandet. Jeg kan gjerne gå med som los om du ønsker. 

Vil absolutt ikke trenge meg på. Men vet hvor slitsomt det er på langtur. 

Takk for tilbudet Bjørn. Pratet nettopp men en kompis, og avslo samme tilbud fra han. Nå er jeg snart på kjente trakter hvor jeg går gått mange ganger så en god kopp kaffe i morgen formiddag i Arendal holder lenge for meg. Gleder meg til å hilse på deg, særlig siden vi ikke fikk hilst på Østfoldtreffet. Forsøker å kalle opp "White Lady" på kanal 16 når jeg går inn mot Arendal. Fungerer ikke det, får jeg forsøke å sende en melding på Face. Vi ses :flag_bp:

• Create New...