Skogsmatrosen93 Startet 5.September.2017 Link til dette innlegget Startet 5.September.2017 Hei, Jeg er ny, både på forumet og som båteier. Først og fremst vil jeg bare takke for alle de hundrevis av innleggene om båt jeg har lest her inne før jeg kjøpte min egen :) Jeg er eier av en Hallberg Rassy Monsun fra 1977. Sammen med en kamerat planlegger vi en lengre seiltur østover fra sommeren 2019. Vi kan seilie, og kan få til en del utbedringer og reparasjoner selv, men vi er på utkikk etter en dyktige håndtverker vi kan "outsource" enkelte jobber til. Er du, eller kjenner du til noen som løser varierende oppgaver på båt? Selvsagt mot betaling. Av jobber vi ønsker gjort kan jeg nevne: - Stramme opp rekkverket (det er en del slark) bak på hekken og montere anordning for vindmølle - Montere Bimini - Montere vindror - Montere septiktank og koble denne til toalettet - Lage "lagringsstativ" under bommen for livflåte - osv Vi er med anre ord på utkikk etter en "handyman" som finner løsninger på det meste. Ta gjerne kontakt eller gi oss tips om hvor vi kan lete videre. Mvh Henrik Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 6.September.2017 Link til dette innlegget Svart 6.September.2017 (redigert) Denne annonsen hører vel hjemme under tjenester regner med den ikke vil bli godtatt her https://baatplassen.no/i/forum/311-tjenester-ønskes/ Redigert 6.September.2017 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Kjetil1 Svart 6.September.2017 Link til dette innlegget Svart 6.September.2017 Pussig om den ikke blir værende, med tanke på at spør man om båtfrakt, er det ok, og baatplassens "faste" båtfrakter fritt kan operere i den type tråder. En båtens handyman må vel også fritt kunne anbefales på samme måte... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.