Jump to content

Hvordan kople til og måle spenning dynamo

sebba2

Recommended Posts

Hallais. Sku teste dynamoen igår i båten. Er ein bosch 45amp 14v`s dynamo som er montert på sabben. Men når jeg skulle måle raskt, fikk jeg 0.9 volt på full gass, og ca 0.2-3 volt på høy tomgang. Dette er vil ikje normalt? Jordina er jo kopla te heile motoren, men e 3 forskjellige + poler på den. Ein hette +, neste heite D+ og den siste står det ingenting på men virka fint som +  den og.

Det rare var at hvis eg kopla multimeteret til den normale + polen og D+ polen og fikk negativ ladning på begge. Ca -0.X volt, Men på den som det ikje står noke på, som bare e ein bolt som komme ut av dynamoen, som er isolert fra resten av dynamoen,  ga positiv ladning med 0.9v på flatt jern WHAT?! Trodde eg sko ha - på - og + på +, har eg glemt nåke?

Ka er galt? Dynamoen har likeretter og skal levere 14v, men står ikje noke om på hvilken fart....Får nesten 1v på flatt jern, 1800 rpm ca. 

Dynamoen har reim på svinghjulet, men reimhjulet på motoren er veldig lite, og får dynamoen til og gå akkurat like fort som motoren. Trenger er meir rmp? Må eg ha større reimhjul i såfall? Noen som veit ka som kan forutsake så lav volt? Takk på forhånd :D

Redigert av sebba2
Skriveleif (see edit history)

-Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris

Når eg no les første innlegg i denne tråden oppatt, anser eg det lurt å forklara litt meir grundig.

for å ta det siste først, ja du treng nok ei større reim, for å ta det største hjulet i bruk.

Tilkoblingane til dynamoen er slik at kabel til batteri skal koblast til B+ eller +, D+ er normalt ein flatstiftkontakt eller ein tynnare skrue, der skal ledningen til ladelyset. Ein vekselstrømsdynamo kan ikkje komma seg opp i spenning og avgi strøm uten å vera tilkobla eit batteri, slik som dei gamle likestrømsdynamoane kunne. Og det er mulig å laga eit w-uttak i dynamoen, men lett er det ikkje. Oppskrifta er: Dynamoen må opnast opp, og so leggja ein ledning inn i dynamoen gjennom bakveggen. Denne ledningen skal so loddast fast i eit av loddepunkta der vikling er lodda fast til diode. der er fleire slike loddepunkt, og det er likegyldig hvilket som blir brukt. Men pass på å ikkje bruka so mykje varme at dioden blir ødelagt. Når so dynamoen blir satt i hop, stikk der ut ein ledning, som skal kallast w.

Magne

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...