Sjøvind Startet 7.September.2017 Link til dette innlegget Startet 7.September.2017 (redigert) Noen tips til hvor man kan kjøpe pianohengsler i syrefast 316? Jeg finner bare rustfri 304 i de vanlige butikkene... Redigert 7.September.2017 av Sjøvind Skriveleif (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 7.September.2017 Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 "Hengslene fås i stål, aluminium, messing, rustfritt og syrefast stål", sitat fra torp-fasteners.no, ville prøvd der Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 7.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 Takk for tips, men de selger ikke til private fant jeg ut Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 7.September.2017 Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 Jeg kjøpte hos Tools. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 7.September.2017 Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 Sjøvind skrev for 2 timer siden: de selger ikke til private fant jeg ut Det var dumt! Får håpe Tools har inne da Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 7.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 Skal sjekke med Tools! Glemmer liksom av de, selv om de har "reddet" meg før når jeg ikke har funnet det jeg trenger hos BT, CO, Jula, AEO eller Maritim Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.