skage9797 Startet 7.September.2017 Link til dette innlegget Startet 7.September.2017 (redigert) https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=74300795 Ser at dette er meget rimelige kartplottere. De kommer i forskjellige størrelser. Har noen erfaring med disse? Redigert 7.September.2017 av skage9797 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 7.September.2017 Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 Knapper helt/delvis på kinesisk, ukjent produsent, lite detaljer oppgitt (NMEA?). Jeg hadde heller kjøpt noe litt dyrere på høstsalgene som pågår og som jeg hadde følt meg tryggere på. Sitér dette innlegget Link to post
TorgeirH Svart 7.September.2017 Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 Evt kan du spare 3 tusenlappen ved å kjøpe selv: Link til Alixpress Da mister du reklamasjonsretten, men det er kanskje verdt det? Sitér dette innlegget Link to post
skage9797 Svart 7.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 Flott med tilbakemeldinger. Er det noen her som har kjøpt dette produktet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.