Jump to content

Edit History

Tom Rør

Tom Rør

Vi lærer jo at man ikke skal stigmatisere, men dette er vel stigmatisering på høyt nivå ?

Jeg er jo midt i målgruppa for kritikken, og jeg kjenner meg ikke igjen i karakteristikken.Det er et bittelite mindretall som gir blaffen i folk rundt seg, og jeg liker ikke at en hel gruppe båteiere får skylden for alt som er galt på sjøen.

Tom Rør

Tom Rør

Vi lærer jo at man ikke skal stigmatisere, men dette er vel stigmatisering på høyt nivå ?

Jeg er jo midt i målgruppa for kritikken, og jeg kjenner meg ikke igjen i karakteristikken.Det er et bittelite mindretall som gir blaffen i folk rundt seg, og jeg liker ikke måten en hel gruppe får skylden for alt som er galt på sjøen.

Tom Rør

Tom Rør

Jeg er jo midt i målgruppa for kritikken, og jeg kjenner meg ikke igjen i karakteristikken.Det er et bittelite mindretall som gir blaffen i folk rundt seg, og jeg liker ikke måten en hel gruppe får skylden for alt som er galt på sjøen i forfatterens leserinnlegg.

• Create New...