Jump to content

Edit History

Duppe

Duppe

Båt er nytt for meg så litt forvirret rundt dette med hekkbølger. Her i indre Oslofjord lager jo 'lille' øyferjene ganske store hekkbølger og samme gjør annen nyttetrafikk. Er ikke dette et problem? Hvis jeg hadde hatt vanlig kaffekopp stående på bordet hadde det garantert blitt søl der jeg ligger i bøyene da hele båten vugger jo så en nesten må holde seg fast, men fra jeg fikk båten har jeg hele tiden vært inneforstått at det blir bølger så jeg har kaffekopp med tut som står i koppholder. Osv. Skal jeg ergre meg over disse hekkbølgene eller akseptere det som en del av gamet? Eller gjelder det bare hekkbølger fra visse typer båter osv?

Duppe

Duppe

Båt er nytt for meg så litt forvirret rundt dette med hekkbølger. Her i indre Oslofjord lager jo 'lille' øyferjene ganske store hekkbølger og samme gjør annen nyttetrafikk. Er ikke dette et problem? Hvis jeg hadde hatt vanlig kaffekopp stående på bordet hadde det garantert blitt søl der jeg ligger i bøyene da hele båten vugger jo så en nesten må holde seg fast, men jeg fra jeg fikk båten hele tiden vært inneforstått at det bølger så jeg har kaffekopp med tut som står i koppholder. Osv. Skal jeg ergre meg over disse hekkbølgene eller akseptere det som en del av gamet? Eller gjelder det bare hekkbølger fra visse typer båter osv?

Duppe

Duppe

Båt er nytt for meg så litt forvirret rundt dette med hekkbølger. Her i indre Oslofjord lager jo 'lille' øyferjene ganske store hekkbølger og samme gjør annen nyttetrafikk. Er ikke dette et problem? Hvis jeg hadde hatt vanlig kaffekopp stående på bordet hadde den garantert blitt søl der jeg ligger i bøyene da hele båten vugger jo så en nesten må holde seg fast, men jeg fra jeg fikk båten hele tiden vært inneforstått at det bølger så jeg har kaffekopp med tut som står i koppholder. Osv. Skal jeg ergre meg over disse hekkbølgene eller akseptere det som en del av gamet? Eller gjelder det bare hekkbølger fra visse typer båter osv?

• Create New...