tresnekka Startet 12.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2005 Er det noen kyndige her som vet hvordan jeg får ut stempelet på min Marna R1 1969 mod. Må bytte stempelringer... mvh tresnekka Sitér dette innlegget Link to post
hschrde Svart 12.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2005 Har ikke hatt marna, men har hørt de er veldig hjelpsomme! Prøv å ta en telefon, det er vel Mandal marna holder til så vidt jeg husker? Sitér dette innlegget Link to post
Regent Svart 12.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2005 (redigert) Kjenner ikke akkurat denne typen, men hvis den er noenlunde lik Marna 8-12, så er det en enkel affære. Av med topp og av med luka på siden nede på blokka, løse nedre del av veivlageret så er det bare å trekke stempel med veivstake rett opp. Motsatt når den skal ned igjenn. Ville selv ha honet syl. når det først var ute,og er den sideventilert, ville jeg ha slipt ventiltallerkene i samme rennet. Lykke til. Etter å ha søkt på Marne ser jeg at den er i det meste likt oppbygd som 8-12, luka jeg refererer til er den som peilepinnen sår i. http://www.marna.no/r1-r2.htm Redigert 12.Juli.2005 av Regent (see edit history) Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.