Jump to content

Ny seilbåt i bestilling Sirius 310DS

Lanber

Recommended Posts

Det eneste som er låst på båten er de fysiske dimensjonene på skrog og dekkshus. Alt annet tilpasses kunden sine ønsker etter hva som fysisk er mulig å få til. Jeg er vant med å ta avgjørelser på stående fot, men dette var i overkant når det er 200 forskjellige benkeplater å vurdere, uendelig stoff/skinn alternativer for ikke å snakke om farge på skrog, striper, navneplassering, og så videre.  Det tok meg 4-5 timer i fjor sommer å jobbe meg gjennom listen der sammen med Torsten og det har jo blitt noen endringer etter det også. Bare i går ble det bestilt inn kjøleskap #2.

Innredningen var spikret fra starten, det skulle være 2 lugarer og jeg skulle ha separat dusjrom og båten skulle ha twin kjøl. 

Kona mi er av lave sorten så jeg spurte om det var mulig å heve dørken 3cm, det var det ... men en sjau, godt de slapp den biten sa de. 

• 2 uker senere...

Jeg tør vædde på at der er nogen, der glæder sig til den kommende helg... :-)

Det ser ud som om vinden vil komme fra øst (noget usædvanligt) i hele påsken.  Jeg ved ikke om det giver anledning til at revurdere rejseruten? Bølgerne vil jo være mindre hvis I går langs svenskekysten, men det er jo noget længere?

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...