MaxMekker Startet 12.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2005 Noen som vet hvor jeg kan leie en båthenger til en båt på 27 fot, og ca 1300 kg? Helst mellom Ålesund og Oslo... Gjerne nærmest mulig Ålesund! Fint om noen også vet hva jeg må rekne med å betale for leie... Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 12.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2005 Brenderup i Oslo i Smalvollvn (Ca Alnabru , ta av inn til Smart Club). Betalte 800kr for et døgn. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 27 fot og 1300 kg??? Det var en lett 27-foter Og tilhenger for 27 fots båt er ikke akkurat daglig "kost" Er noe feil her?? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Poseidon Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 27 fot og 1300 kg??? Det var en lett 27-foter Nettopp det var også min reaksjon da jeg så tallene; det kan umulig være vekten av hele båten - kanskje planen er å ta den i to omganger Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
eysteind Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Det kan jo vere en halvfabrikat! Dersom det er aktuelt, kan du sikkert leie henger i Stryn. Hør med Lystbåtsenteret Sogn og Fjordane, eller heter det North Atlantic boats? Han sikkert skaffe deg et nummer iallfall. De har trippelhengere som de henter store amerikanere på.... Sitér dette innlegget Link to post
MaxMekker Svart 13.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Takker for hjelpen. Skal ringe de to firmaene og høre. Ang vekten så er den riktig i følge eier. Er denne båten det er snakk om foresten: http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...295&pos=1&tot=2 Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Vekten må nok være noe feil ja. Men det er nok uansett lengden på båten som bestemmer tilhengerstørreslen her. Husk at du børe ha CE førerkort og riktig bil for denne transporten. (Vil nok anbefale at du tar høyde for 2500Kg bak). Sitér dette innlegget Link to post
MaxMekker Svart 13.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Ble litt usikker på vekta nå ja, og sjekka på hjemmesidene til Nimoboats... der sto det at et halvfabrikat skrog veier ca 900, og ferdig innredt båt ca 1700! Så da må jeg nesten revurdere hele greia... bilen min kan bare dra 1800 Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Var vekta MED eller UTEN motor?? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
MaxMekker Svart 14.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 I følge selger er dette vekta på komplett båt som den står, MED motor... Uansett tør jeg ikke gamble på dette siden jeg bare har førerkort for 3500 kg, så nå prøver jeg å få til frakt på lastebil! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.