Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Ble litt nysgjerrig på båtmodellen, og tror jeg fant den på Finn. Pen båt. Hvis du vurderer å kjøpe båten ville jeg tatt noen forbehold med selger: Ville gitt beskjed om at kjøp bare er aktuelt med normal/forventet ytelse. D.v.s. at eier/selger bør foreta rengjøring av båt og så ny prøvekjøring for å forsikre at båten gjør rundt 40+ knop og at turtallet på max ligger nært opp mot 5800-6000rpm med lett båt og god uttrimming. D.v.s. at det må klarlegges om motoren har riktig propell og at motoren fungerer 100% - d.v.s. kanskje en service hvor man går over plugger, filtre, bensintilførsel/slanger o.l. Evt. ny propell kommer fort på 5-6000,- og bør være innbakt i prisen hvis det må byttes. Det er iallefall mine tanker.

Solseng

Solseng

Ble litt nysgjerrig på båtmodellen, og tror jeg fant den på Finn. Pen båt. Hvis du vurderer å kjøpe båten ville jeg tatt noen forbehold med selger: Ville gitt beskjed om at kjøp bare er aktuelt med normal/forventet ytelse. D.v.s. at eier/selger bør foreta rengjøring av båt og så ny prøvekjøring for å forsikre at båten gjør rundt 40+ knop og at turtallet på max ligger nært opp mot 5800-6000rpm med lett båt. D.v.s. at det må klarlegges om motoren har riktig propell og at motoren fungerer 100% - d.v.s. kanskje en service hvor man går over plugger, filtre, bensintilførsel/slanger o.l. Evt. ny propell kommer fort på 5-6000,- og bør være innbakt i prisen hvis det må byttes. Det er iallefall mine tanker.

Solseng

Solseng

Ble litt nysgjerrig på båtmodellen, og tror jeg fant den på Finn. Pen båt. Hvis du vurderer å kjøpe båten ville jeg tatt noen forbehold med selger: Ville gitt beskjed om at kjøp bare er aktuelt med normal ytelse. D.v.s. at eier/selger bør foreta rengjøring av båt og så ny prøvekjøring for å forsikre at båten gjør rundt 40+ knop og at turtallet på max ligger nært opp mot 5800-6000rpm med lett båt. D.v.s. at det må klarlegges om motoren har riktig propell og at motoren fungerer 100% - d.v.s. kanskje en service hvor man går over plugger, filtre, bensintilførsel/slanger o.l. Evt. ny propell kommer fort på 5-6000,- og bør være innbakt i prisen hvis det må byttes. Det er iallefall mine tanker.

• Create New...