jotto Startet 10.September.2017 Link til dette innlegget Startet 10.September.2017 Jeg tittet på forskjellige kartplottere på båtmessen igår. Jeg må si at jeg likte kartvisningen på Raymarine Axiom 12RV bedre enn Garmin 7412XSV. Grensesnittet ser også litt mere moderne og gjennomtenkt ut. Er det noen som har erfaring med begge? Noen formening om hva man burde gå for? Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 10.September.2017 Link til dette innlegget Svart 10.September.2017 (redigert) jeg har en 7410XSV jeg digger, har såvidt tafset på raymarine saken, men ikke nok til å si noe vettugt, , kan spørre venn i bransjen med god peil? vil du komme å plukke på garminen kan du gjøre det en dag, den henger iaf med i 60 knop, raymarine hang overaskende bra med i nesten 80 :o Jeg benyttet ehh papirkart inntil for 5-6 år siden da plotterne ikke hang med på rask navigering før, når er det sykt mye bra der ute. Redigert 10.September.2017 av andersb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 11.September.2017 Link til dette innlegget Svart 11.September.2017 Plotterne i dag er blitt så bra at det er vanskelig å skille dem fra hverandre. Eneste forskjellen mellom disse som jeg ser det er kartene. Raymarine kan kjøre både Jeppessen og Navionics, mens Garmin kan bare kjøre sine egne kart. Skulle jeg kjøpt i dag så ville jeg sett på hvilket kart jeg liker best og kjøpt etter det. Selv har jeg valgt å kjøre på raymarine og bruker alt i samme merke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.