Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Eureka skrev 1 time siden:

Beklager, jeg oppfattet ikke nivået på diskusjonen du ønsket. 

Når jeg har bivånt den utrulig spennende valgopptellinga, trenger jeg sikkert å slappe av med noe, så da skal jeg bruke stemmeretten min til å drøse litt rundt de to skruene rundt Island og Azorene. Hvem som helst kan lese værkartet, men få noterer "rundetidene" (Temp, vind og nedbør) slik jeg gjør (en uvane fra den gang skøyteløp var det hotteste på TV...)!

Jeg må understreke at jeg absolutt ikke vil at alle tråder skal fylles med meininger om hvem som har skylda for hva. Jeg kjenner ingen som er så sjukt opptatt av været som oss, så da får vi klare å diskutere det uten å meine noe om amerikanske husbyggingstradisjoner eller om endringer i været skyldes det ene eller andre! Og @Eureka, det er bare du som har klart å registrere at jeg vil snakke om været!   

Vosso63

Vosso63

Eureka skrev 21 minutter siden:

Beklager, jeg oppfattet ikke nivået på diskusjonen du ønsket. 

Når jeg har bivånt den utrulig spennende valgopptellinga, trenger jeg sikkert å slappe av med noe, så da skal jeg bruke stemmeretten min til å drøse litt rundt de to skruene rundt Island og Azorene. Hvem som helst kan lese værkartet, men få noterer "rundetidene" (Temp, vind og nedbør) slik jeg gjør (en uvane fra den gang skøyteløp var det hotteste på TV...)!

• Create New...