Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Ja, @dieselfan, her er vegger delvis skrapa, delvis kledd med nye umalte materialer, båten skulle ha vært tetta et par steder, og slik bortetter. Jeg anbefaler dermed å gå inn på yr, på 'kart', skifte over til 'verden' og se på vindene. Regnvarselet går bare tre dager fram, men lavtrykkene tegner seg lett fram med de gulorange-røde vindfeltene. Se hvordan systemene vandrer rett over Atlanteren og inn mot Engelske kanal. Deretter svinger de seg oppover og slenger fra seg alt regnet over "kysten Lindesnes-Svenskegrensa, og dalstroka innafor". Håpet er å få bygd et solid høytrykk over oss, slik at vi kan få det tørt og fint utover i september og oktober. (lov å håpe, i fjor malte jeg hytta i slutten av september)

Før het værmeldinga værvarslinga. Egentlig skal de varsle om farlig eller skadelig vær, ikke melde om mulighet for fint!  

Vosso63

Vosso63

Ja, @dieselfan, her er vegger delvis skrapa, delvis kledd med nye umalte materialer, båten skulle ha vært tetta et par steder, og slik bortetter. Jeg anbefaler dermed å gå inn på yr, på 'kart', skifte over til 'verden' og se på vindene. Regnvarselet går bare tre dager fram, men lavtrykkene tegner seg lett fram med de gulorange-røde vindfeltene. Se hvordan systemene vandrer rett over Atlanteren og inn mot Engelske kanal. Deretter svinger de seg oppover og slenger fra seg alt regnet over "kysten Lindesnes-Svenskegrensa, og dalstroka innafor".

Før het værmeldinga værvarslinga. Egentlig skal de varsle om farlig eller skadelig vær, ikke melde om mulighet for fint!  

Vosso63

Vosso63

Ja, @dieselfan, her er vegger delvis skrapa, delvis kledd med nye umalte materialer, båten skulle ha vært tetta et par steder, og slik bortetter. Jeg anbefaler dermed å gå inn på yr, på 'kart', skifte over til 'verden' og se på vindene. Regnvarselet går bare tre dager fram, men lavtrykkene tegner seg lett fram med de gulorange-røde vindfeltene. Se hvordan systemene vandrer rett over Atlanteren og inn mot Engelske kanal.

• Create New...