Jump to content

Edit History

Kalle Well

Kalle Well

350 duoprop har ihvertfall en veldig bra aks kontra uten! Og den er nok mer stabil, selv om jeg aldri har opplevd at det er et problem på min. Jeg har også en annen propell enn originalt. Denne gir generelt bedre sjøegenskaper enn den originale, og den gir høyere toppfart :)

Det er ingen stikk køye i båten, men det er helt uproblematisk å ligge to voksne og et barn der, uten at jeg har prøvd det, men den er god plass :j

Solsengen, tenker du da på å ha den platen over der bordet i båten står?

Askeladden har jo laget en genial påstigning ombord i båten også, det har ikke de fleste andre. Yanmarine har ikke den løsningen. 

Synes generelt Askeladden har mye greie løsninger, og Askeladden har alltid vært forbundet mex veldig god kvalitet. Det er gjerne derfor den er litt dyrere enn andre tilsvarende båter :j

Kalle Well

Kalle Well

350 duoprop har ihvertfall en veldig bra aks kontra uten! Og den er nok mer stabil, selv om jeg aldri har opplevd at det er et problem på min. Jeg har også en annen propell enn originalt. Denne gir generelt bedre sjøegenskaper enn den originale, og den gir høyere toppfart :)

Det er ingen stikk køye i båten, men det er helt uproblematisk å ligge to voksne og et barn der, uten at jeg har prøvd det, men den er god plass :j

Solsengen, tenker du da på å ha den platen over der bordet i båten står?

• Create New...