Jump to content

Edit History

paso

paso

Jeg har en Z8 og har sett på c83. Båtene er helt lik under dekk, men er litt forskjellig i cockpiten. Fine detaljer og jeg likte c83 godt. Lurte litt på å bytte ut min Z8 med en ny c83. Men jeg slo det midlertidig fra meg når jeg tok opp kalesjen på c83. Jeg med mine 180 cm måtte gå med bøyd hode hele tiden, og det irriterer. Ikke mange cm som skulle til for å kunne gått oppreist. Synes det er underlig at når Askeladden lager en ny båt så har de ikke tenkt på dette. Kun 15 cm opp med kalesjen så hadde den vært perfekt og passet de fleste normalt høye personer. Min Z8 har modifisert kalesje med 190 cm ståhøyde overalt. Holder meg til den foreløpig så håper jeg c83 får en høyere kalesje etterhvert

paso

paso

Jeg har en Z8 og har sett på c83. Båtene er helt lik under dekk, men er litt forskjellig i cockpiten. Fine detaljer og jeg likte c83 godt. Lurte litt på å bytte ut min Z8 med en ny c83. Men jeg slo det midlertidig fra meg når jeg tok opp kalesjen på c83. Jeg med mine 180 cm måtte gå med bøyd hode hele tiden, og det irriterer. Ikke mange cm som skulle til for å kunne gått oppreist. Synes det er underlig at når Askeladden lager en ny båt så hat de ikke tenkt på dette. Kun 15 cm opp med kalesjen så hadde den vært perfekt og passet de fleste normalt høye personer. Min Z8 har modifisert kalesje med 190 cm ståhøyde overalt. Holder meg til den foreløpig så håper jeg c83 får en høyere kalesje etterhvert

• Create New...