Jump to content

Edit History

Alekbjerk

Alekbjerk

Her var det mye gode innspill- tusen takk for det! Den teaken er jo ikke kjempeflott, men er den såpass "ødelagt" at det ikke er poeng i det hele tatt å prøve med teakrens først? Den kan ikke bli skadet yttligere av en teakrens om jeg vil teste det først?

DR_Nelson skrev for 5 timer siden:

Ser vi har samme båt.

Brukt respect (ikke pro) en gang for å få den så ny som mulig. Ikke bruk hard børste eller noe slikt

Nå blir det bare vanlig vask i fremtiden. Ikke pussing. Høvelings teaksealer er best.

Min var og slik din var og renset oljet 2 strøk så ser den slik ut. Holder mer en en sesong

IMG_8127.JPG

Kjempefin båt er det jo- av ren nysgjerrighet: hvordan motor sitter på den? Akkurat den teaken du har der er det resultatet jeg ønsker. Ser du skriver at din teak er lik den jeg har nå. Brukte du Respect Teak oil og deretter den sealeren? Brukte du ikke noe teakrens først?

Alekbjerk

Alekbjerk

Her var det mye gode innspill- tusen takk for det! Den teaken er jo ikke kjempeflott, men er den såpass "ødelagt" at det ikke er poeng i det hele tatt å prøve med teakrens først? Den kan ikke bli skadet yttligere av en teakrens om jeg vil teste det først?

Ser vi har samme båt.

Brukt respect (ikke pro) en gang for å få den så ny som mulig. Ikke bruk hard børste eller noe slikt

Nå blir det bare vanlig vask i fremtiden. Ikke pussing. Høvelings teaksealer er best.

Min var og slik din var og renset oljet 2 strøk så ser den slik ut. Holder mer en en sesong

IMG_8127.JPG

Kjempefin båt er det jo- av ren nysgjerrighet: hvordan motor sitter på den? Akkurat den teaken du har der er det resultatet jeg ønsker. Ser du skriver at din teak er lik den jeg har nå. Du gikk fram slik du beskrev og de produktene du nevnte?

Alekbjerk

Alekbjerk

Ser vi har samme båt.

IMG_8127.JPG

Kjempefin båt er det jo- av ren nysgjerrighet: hvordan motor sitter på den? Akkurat den teaken du har der er det resultatet jeg ønsker. Ser du skriver at din teak er lik den jeg har nå. Du husker ikke hvordan du gikk frem og hvilke produkter du brukte?

• Create New...