Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Trekker laderen strøm når den er koplet til batteriet? (når en ikke har landstrøm.)

Jeg har lillebroren og strekt fram ledninger  med spesial støpsel  (kan ikke bytte om + og - ) og lader etter behov når en har landstrøm  til  nød VHF og hjelpemotor batteri.

Roger jo

Roger jo

Trekker laderen strøm når den er koplet til batteriet? (når en ikke har landstrøm.)

Jeg har lillebroren og strekt fram ledninger  med spesial støpsel  (kan ikke bytte om + og - ) og lader etter behov når en har landstrøm  til  nød VHF og hjelpemotor batteri.

Roger jo

Roger jo

Trekker laderen strøm når den er koplet til batteriet? når en ikke har landstrøm.

Jeg har lillebroren og strekt fram ledninger  med spesial støpsel  (kan ikke bytte om + og - ) og lader etter behov når en har landstrøm  til  nød VHF og hjelpemotor battri.

Roger jo

Roger jo

Trekker laderen strøm når den er koplet til batteriet? når en ikke har landstrøm.

Jeg har lille broren og strekt fran ledninger  med spesial støpsel  (kan ikke bytte om + og - ) og lader etter behov når en har landstrøm  til  nød VHF og hjelpemotor bat.

• Create New...