ares Startet 12.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2005 Ny dynamo , og rele direkte på pluss poler på start- og forbruksbatteri - styre strøm til rele vert henta på tenningslås Lader nå konstant med 14,21 V - målt på batteripolene. Er dette OK eller skal det være 14,4 V ? Sitér dette innlegget Ares Link to post
SveinHa Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Iflg. Ladac gjelder følgende: 14.1V ved 30grdC 14.4V ved 20grdC 14.6V ved 10grdC 14.8V ved 0grdC 15.0V ved-10grdC Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.