joelle Startet 14.September.2017 Link til dette innlegget Startet 14.September.2017 Ska oppdatere min Garmin 2106, ser at jeg trenger usbkabel med kortleser som har samme format som kart brikka. så spørsmålet er da, hvor kan en få kjøpt denne kabel pluss tom brikke? Eventuelt hvis noen har en jeg kan låne? Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 14.September.2017 Link til dette innlegget Svart 14.September.2017 Oppdateringen legges vel på kartbrikka. Slik jeg har oppdatert mine plottere. Eller er det kartet du skal oppdatere ? http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=1620# Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 15.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2017 Hva jeg har lest meg til så må en ha USB leser som passer til kart brikka plus en Tim kart brikke Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 15.September.2017 Link til dette innlegget Svart 15.September.2017 (redigert) Normalt for alle Garmin plotterne; Du laster ned oppdateringsfila til din PC, pakker denne ut og legger den på en minnebrukke som passer i plotteren. Du restarter plotteren med brikken i så vil du få en veiledning på veien videre. Dersom ikke dette går så kan du gå inn på menysystemet og finne firmware update, her er også veiledning. Du skal ikke ta ut plotteren ut av båten og koble denne opp mot en PC, det går det også, men det er ikke metoden. Siste versjon; http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=1620 NB! Ser at fila er bare på noen få MB, da ble jeg i tvil om det jeg skriver over er korrekt, må se på dette når jeg kommer hjem fra jobb. Redigert 15.September.2017 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Stjernen ! Svart 16.September.2017 Link til dette innlegget Svart 16.September.2017 (redigert) Er det oppdatering av firmware så er fila bare 6,42mb. version 2.80 er siste. Changes made from version 2.70 to 2.80: Added support for BlueChart g2 version 11.5. Changed Safety Shading control to use Data Entry. Added support for Dolphin buoys Last den ned pakk den opp og legg den på kartbrikka du nå har i plotteren. Etter oppdatering kan du ta ut kortet og slette fila. Så slipper du att den spør om og oppdatere vær gang du skrur den på. Du trenger ikke eget kort til oppdateringa. Redigert 16.September.2017 av Stjernen ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 16.September.2017 Link til dette innlegget Svart 16.September.2017 Trenger ikke eget nei, men er en stor fordel da mange har klart å rote til /slette hele garmin mappa med kart på sd kortene sine ! Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.