Jump to content

Edit History

MajorAndy

MajorAndy

OK, jeg så på tallene for 37GM - der er naturligvis noget vægt til forskel.

Er det rimeligt at sammenligne forbruget i l/Nm i stedet for liter/timen? Der er jo alle mulige fejlkilder når du tilføjer dette: Bundens tilstand, eventuel strøm i vandet, vægt i båden mm. Jeg tænker, at den mest rimelige sammenligning er l/timen og her ligger du "kun" 23% over. Det er selvfølgelig også nok. :-)

Jeg har aldrig hørt at der skulle være mulighed for at kalibrere fuelflow-målingen. 

Red: Kan tilføje, at jeg måler forbruget på min 6 tons halvplaner med single D6-370 til 2,6 liter/nm, så jeg forstå, at du kan synes, at det er meget med 2,5 på en helplaner.

Red red ....men nu er vi nok ved at komme rigelig langt fra trådens emne...sorry!

MajorAndy

MajorAndy

Er det rimeligt at sammenligne forbruget i l/Nm i stedet for liter/timen? Der er jo alle mulige fejlkilder når du tilføjer dette: Bundens tilstand, eventuel strøm i vandet, vægt i båden mm. Jeg tænker, at den mest rimelige sammenligning er l/timen og her ligger du "kun" 23% over. Det er selvfølgelig også nok. :-)

Jeg har aldrig hørt at der skulle være mulighed for at kalibrere fuelflow-målingen. 

Red: Kan tilføje, at jeg måler forbruget på min 6 tons halvplaner med single D6-370 til 2,6 liter/nm, så jeg forstå, at du kan synes, at det er meget med 2,5 på en helplaner.

MajorAndy

MajorAndy

Er det rimeligt at sammenlinge forbruget i l/Nm i stedet for liter/timen? Der er jo alle mulige fejlkilder når du tilføjer dette: Bundens tilstand, eventuel strøm i vandet, vægt i båden mm. Jeg tænker, at den mest rimelige sammenligning er l/timen og her ligger du "kun" 23% over. Det er selvfølgelig også nok. :-)

• Create New...