Bårdp Startet 17.September.2017 Link til dette innlegget Startet 17.September.2017 Driver og se litt etter ny båt med lit mer bokomfor en det er i den jeg har i dag. Er det noen som har erfaring med eller synspunkter på Paragon 31. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 19.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Er det virkelig ingen som kjenner til denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Karl Norge Svart 19.September.2017 Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Bårdp skrev 6 minutter siden: Er det virkelig ingen som kjenner til denne båten? Går vel ikke så mange av dem herover Og nettopp det er vel et moment å ta med i betraktning. En sjelden båt, med alt hva det innebærer. Targa er vel mer kurant i samme segment. Sikrere kjøp. http://www.batmagasinet.no/bladarkivet/test-paragon-31-som-kniv-i-smør Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.September.2017 Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Sjelden båt dette. Ganske fin, har vært ombord i den på messer. Men i den prisklassen hadde jeg heller gått for Targa 27.1 eller den nye 30 foteren. Targa 27.1 er jo nesten 30 fot - Targa regner ikke med baugspyd og badeplatform i sine mål Jeg lurte på å kjøpe en slik for noen år siden, men syntes den gang de var for dyre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.