Jump to content

Edit History

WithVital

WithVital

rippie skrev for 2 timer siden:

Det vil nok fungere det, men du kan vel gjøre det ennå enklere med å ha vinklene inntill skroget? Om du ikke vil ha kryssfiner, hva med noe av plast i mellom?

Legger ved et bilde av slik det er på min vital, har lest hele tråden din og antar du kommer til å lage en litt penere løsning. Men man kommer ofte langt med noe enkelt :)

2016-03-18 16.45.15.jpg

2015-04-06 17.30.32.jpg

Hei :)

Du må ikke lese hele tråden min. Du kan bli tullete av slikt :) -men tusen takk for godt innspill. Husker du hva slags aluminium du har brukt? Tykkelse og "benevnelse" eller hva man kaller det?

Plast inne i akterspeilet kan være helt ok, men det er veldig lav styrke pr kilo, så jeg har skisset en løsning med et slags overlappende to-lags bølgeglassfiberting som jeg vil teste ut i liten skala tror jeg. Skissen er også med motor rett på speilet, men jeg tenker jeg kan sette en brakett i samme hull hvis jeg lager eller kjøper:

akterspeil.thumb.jpg.a9adc6e4116162fcc0d799d936f39bed.jpg

WithVital

WithVital

rippie skrev for 2 timer siden:

Det vil nok fungere det, men du kan vel gjøre det ennå enklere med å ha vinklene inntill skroget? Om du ikke vil ha kryssfiner, hva med noe av plast i mellom?

Legger ved et bilde av slik det er på min vital, har lest hele tråden din og antar du kommer til å lage en litt penere løsning. Men man kommer ofte langt med noe enkelt :)

2016-03-18 16.45.15.jpg

2015-04-06 17.30.32.jpg

Hei :)

Du må ikke lese hele tråden min. Du kan bli tullete av slikt :) -men tusen takk for godt innspill. Husker du hva slags aluminium du har brukt? Tykkelse og "benevnelse" eller hva man kaller det?

• Create New...