Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Dette var jo oppløftande lesning ?. Og er positivt overaska over at dei fleste er enig om at stor båt er enklere å styre enn liten. Gjett om kona skal få høyre om dette ?. 

Eg ser det er fleire som nevner drev/aksel her. På kva måte har ulike valg på denne fronten innvirkning på manøvreringsegenskapene? 

Og er det andre ting som påvirker styringsegenskapene i lav fart (i havn) som det er viktig å tenke på? Ser det blir nevnt fasong på skroget og høgden på båt (vindfang). Har planende vs halvplanende båt noko å sei i denne sammenhengen? Og kva med vekta på båten?

Vestlandssong

Vestlandssong

Dette var jo oppløftande lesning ?. Og er positivt overaska over at dei fleste er enig om at stor båt er enklere å styre enn liten. 

Eg ser det er fleire som nevner drev/aksel her. På kva måte har ulike valg på denne fronten innvirkning på manøvreringsegenskapene? 

Og er det andre ting som påvirker styringsegenskapene i lav fart (i havn) som det er viktig å tenke på? Ser det blir nevnt fasong på skroget og høgden på båt (vindfang). Har planende vs halvplanende båt noko å sei i denne sammenhengen? Og kva med vekta på båten?

Vestlandssong

Vestlandssong

Dette var jo oppløftande lesning ?. Og er positivt overaska over at dei fleste er enig om at stor båt er lettere å styre enn liten. 

• Create New...