brs Startet 18.September.2017 Link til dette innlegget Startet 18.September.2017 Noen som vet hva som er beste løsning for å få Dab, adapter eller er det andre løsninger? Sitér dette innlegget Link to post
Mamsen Svart 18.September.2017 Link til dette innlegget Svart 18.September.2017 DAB adapter koblet til AUX inngangen. Sitér dette innlegget Medlem av Rygge Båtforening Hjemmehavn: Fuglevik Båthavn Draco 21SC - Nor-Dan 780 - Nor-Dan 980 Link to post
Sørlandet2 Svart 18.September.2017 Link til dette innlegget Svart 18.September.2017 En slik adapter er det du trenger. https://seatronic.no/elektronikk/lyd-og-bilde/stereo-hoyttalere/fusion-ms-dab100a-dab-adapter Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 19.September.2017 Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Jeg har kjøpt et slikt adapter til min Fusion, og det angrer jeg på. Sliter med mottak, og funksjonalitet som kanallagring, "following" osv er ikke spesielt brukervennlig. Bedre å bytte til en standard bilstereo med DAB+ så lenge du kan ha den montert på et beskyttet sted .... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Janoho Svart 19.September.2017 Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Hvis du har Bluetooth eller aux kabel inngang er det billigste å bruke mobilen. Jeg innstallerte en app som het MyTuner og er veldig fornøyd. Bruker denne i bilen og båten, kom på 33 kr + datatrafikk den streamer. Har Telenor og har stort sett dekning for den bruk, i bilen har jeg sjelden eller aldri dropp av signalet. dessuten bufrer den og kommer på samme sted som den stoppet. Er egentlig såpass fornøyd at jeg skrinla kjøp av dab radio i både bilen og båten. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 19.September.2017 Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Fusion MS-DAB100A krever vel USB-inngang, noe kanskje MS-600 ikke har? (Forøvrig gjør jeg som Janoho: streamer alt fra mobilen og dropper DAB både hjemme, på hytta, i bilen og i båten.) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.