boble65 Svart 22.September.2017 Link til dette innlegget Svart 22.September.2017 Ja eller at folk faktisk begynner og ta ansvar for sitt eget skrot. Tenk så fint dét hadde vært? og.. har jeg ikke råd til og bli kvitt dritten min så lar jeg være og kjøpe den. Hmmm.. har masse greier i den gamle fjøsen min som jeg kunne tenkt og kasta. Er vel bare rett og rimelig at staten betaler det. Hvorfor skal jeg det. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 23.September.2017 Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 Karanda skrev for 11 timer siden: gratis på gjenvinningsstasjon Meget spesielt. Har bodd i en del kommuner og aldri opplevd gratis levering på gjenvinningsstasjonen, bortsett fra noen spesfikke ting. Hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 23.September.2017 Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 boble65 skrev for 12 timer siden: Ja eller at folk faktisk begynner og ta ansvar for sitt eget skrot. Tenk så fint dét hadde vært? og.. har jeg ikke råd til og bli kvitt dritten min så lar jeg være og kjøpe den. Hmmm.. har masse greier i den gamle fjøsen min som jeg kunne tenkt og kasta. Er vel bare rett og rimelig at staten betaler det. Hvorfor skal jeg det. Det hadde selvfølgelig vært det beste, men nå har vi jo et reelt problem med mange båter av forskjellige størrelser som ingen tar ansvar for. Jeg mener det er fornuftig bruk av samfunnets ressurser å subsidiere gjenvinning av disse gamle båtene i stedet for at de skal forurense miljøet. Jeg tror også et obligatorisk båtregister på sikt kan gjøre problemet mindre. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 23.September.2017 Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 Støtter siste taler. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 23.September.2017 Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 Joltus skrev for 13 timer siden: Meget spesielt. Har bodd i en del kommuner og aldri opplevd gratis levering på gjenvinningsstasjonen, bortsett fra noen spesfikke ting. Hvor er dette? I Radøy kommune er det gratis og levere på gjenvinningen Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 23.September.2017 Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 Joltus skrev for 14 timer siden: Meget spesielt. Har bodd i en del kommuner og aldri opplevd gratis levering på gjenvinningsstasjonen, bortsett fra noen spesfikke ting. Hvor er dette? Gratis for private å levere i Kristiansand. Må selvsagt kildesorteres. Vært slik i mange år Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
boble65 Svart 23.September.2017 Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 Vist det er gratis så er det jo bare og levere båten der Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 23.September.2017 Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 Eg må flytte! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 13.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2017 Stjeler båter for å få vrakpanten. Dette opplegget nærmest ber om å bli misbrukt. Her kan man, uten å identifisere seg, levere inn en båt til gjenvinning, helt uten dokumenter på at man eier båten, og så innkassere 1000 kroner.. Hvordan kan de samme to personer levere inn 40 båter på en dag uten at noen stilte spørsmål? Vi må få et offentlig, obligatorisk, båtregister nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.