fotsyk Startet 19.September.2017 Link til dette innlegget Startet 19.September.2017 Har lest endel av tidligere tråder om opplag her, og ble etter dette mere usikker på hva jeg skal gjøre. Har en motorbåt med totallengde på litt over 12 meter, 2 VP motorer og drev. Tidligere har jeg hatt båten(e) lagret innendørs, dyrt og deilig.)) men fikk beskjed nå om at de ikke har plass til meg (båten) i år. Er det noen her inne som har noen gode anbefalinger om, gjerne deilig OG billig, men ikke minst seriøse opplagsplasser som tar båter i denne størrelsen. Gjerne da som tar service, bunnstoff etc. også. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.September.2017 Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 bra og billig vet jeg ikke om. Men Jarlsø Marina har jeg bra erfaring med. Dog ikke billig Sitér dette innlegget Link to post
fotsyk Svart 19.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Takk for det, skal sjekkes. Er det noen andre som har noe å anbefale? Hva med Sverige? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 20.September.2017 Link til dette innlegget Svart 20.September.2017 (redigert) Wector Yachting i Bamble er det mange Oslo folk som bruker. Ca 12000kr for opplag ink. opp og ut for en 40foter. De kan også gjøre alt av service osv. men det koster... Redigert 20.September.2017 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjø1 Svart 20.September.2017 Link til dette innlegget Svart 20.September.2017 Hør med Walberg marina. De tar service og er meget dyktige og seriøse. Sitér dette innlegget Link to post
fotsyk Svart 20.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2017 Wector kostet......og Walberg hadde ikke kapasitet.... Noen her inne som har erfaring med Horten Båtservice AS eller HP Marine (Moss)? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.September.2017 Link til dette innlegget Svart 20.September.2017 @Bonus hp marine? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 20.September.2017 Link til dette innlegget Svart 20.September.2017 Jeg har brukt HP Marine de siste fem seks årene og er veldig fornøyd med dem. Skal ha båten der i vinter også. De er spesielt gode på reparasjoner og oppgraderinger. Har en venn som hadde noen store hakk i et bord (fra et innbrudd), og det bordet ble helt utrolig bra, finere enn nytt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.