Jump to content

Edit History

dennrick

dennrick

Jeg har montert noe jeg kjøpte hos Clas Ohlson. Hovedenheten måler temperaturen der den er festet i cockpit, samt temperaturen på remote sensoren som jeg har festet nede i motorrommet (trådløst).

Har vifter som suger luft inn i motorrommet, og temperaturen er stort sett mellom 20-30C. Gjerne i det lavere skiktet med den sommeren vi har hatt iår:rolleyes:

(to stk D4-300 maskiner)

dennrick

dennrick

Jeg har montert noe jeg kjøpte hos Clas Ohlson. Hovedenheten måler temperaturen der den er festet i cockpit, samt temperaturen på remote sensoren som jeg har festet nede i motorrommet.

Har vifter som suger luft inn i motorrommet, og temperaturen er stort sett mellom 20-30C. Gjerne i det lavere skiktet med den sommeren vi har hatt iår:rolleyes:

(to stk D4-300 maskiner)

dennrick

dennrick

Jeg har montert noe jeg kjøpte hos Clas Ohlson. Hovedenheten temperaturen der den sitter i Cockpit, samt temperaturen på remote sensoren som jeg har festet nede i motorrommet.

• Create New...