Grønnskollingan Startet 22.September.2017 Link til dette innlegget Startet 22.September.2017 (redigert) Hei, lurte på om det er noen som har noen tips om hva plastikk kasser det hadde vært rimeligst å brukt til å ha krabbe i. Tenkte på firkanta kasser med lokk (som tåler litt) Hvor kan man få tak i dette på en billig nettside? Disse skal ligge på sandbunn ute på sjøen, der skal de holde på krabbene helt til jeg leverer det på mottak. Hadde vært supert hvis jeg kunne ha fått litt tips ;) Redigert 22.September.2017 av Knut Idsø Lie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 22.September.2017 Link til dette innlegget Svart 22.September.2017 Er det en grunn til at du ikke vil ha dem i tre eller hønsenetting? Er utrolig kjapt og billig å lage i slikt. Hvor tette tenker du å ha kassene? Det må komme frisk sjøvann til tenker jeg... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grønnskollingan Svart 22.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2017 (redigert) Bårer hull i kassene slikk det kommer vann inn såklart, og vil ikke ha tre, fordi da må man støype masse for hver trekasse, hønsenetting klyper dem gjennom. Hadde det i fjord og mistet 15krabber begrunn av det. Vil ikke akkurat si at det er så kjapt og lage samleteine av det da. Redigert 22.September.2017 av Knut Idsø Lie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 22.September.2017 Link til dette innlegget Svart 22.September.2017 Kan bare bruke h-blokk (betong). Trenger ikke støpe. Har ikke erfaring med plast, bare lurte på hvorfor. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grønnskollingan Svart 22.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2017 Får se ka eg funne på Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 22.September.2017 Link til dette innlegget Svart 22.September.2017 Blå plasttønner, Borre hull i dem... Veldig vanlig.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.