joelle Startet 23.September.2017 Link til dette innlegget Startet 23.September.2017 (redigert) Holder på å demontere min autopilot siden kompasset er defekt å koster skjorta å erstatte. Som Ni ser på bildene så er det en hydraulisk sylinder og en driv enhet. Disse to er koblet sammen men har da planer om at fjerne alt av utstyr til autopiloten, men er da usikker på hvordan jeg ska gjøre dette for at ikke kløne d til med den hydrauliske styringen Redigert 23.September.2017 av joelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Murphy's law Svart 23.September.2017 Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 (redigert) Men... vis du har prob med kompas, trenger du ikkje tulle med styring sjølv..... Bare slutte å bruke autopilot. Redigert 23.September.2017 av Murphy's law (see edit history) Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
joelle Svart 23.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 Jeg ska som sagt ikke bruke autopiloten, å siden jeg ikke er gla i gammelt utstyr som fortsatt er montert så ønsker jeg å fjerne det som er der Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 23.September.2017 Link til dette innlegget Svart 23.September.2017 Slange som kommer fra rattpumpen kobler du rett på hydraulisk sylinderen resten fjerner du Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 24.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2017 Takk Liberty. Kort å konsis?. Ikke engang jeg kan misforstå den??? Sitér dette innlegget Link to post
LasseM Svart 5.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2017 (redigert) Kunne ikke tenkt meg et liv uten autopilot.... Bruker den til alt, også til å kjøre roret enten fra standby med pilknappene, eller i Follow-up mode, ved å dreie på hjulet.. Ytterst sjelden jeg gidder å dreie på rattet... :) Et Furuno SC-30 gjør susen.. Ultrastabilt GPS kompass.. Redigert 5.Oktober.2017 av LasseM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.