Jump to content

Rimelig vinteropplag på Østlandet

SY Johanne

Recommended Posts

Jeg er lei av å betale ekstreme priser for opplag i indre Oslofjord. Betaler nå 13500 for en opplagsplass jeg ikke kan komme til med bilen (Kavringen på Nesodden) for en seilbåt på 34 fot. I Kristiansand betalte jeg ca. 3500 for tilsvarende plass. Jeg kan gjerne kjøre litt for å komme til båten og ønsker derfor tips om opplagsplass på strekningen Oslo–Moss som er trygg og ikke koster skjorta.

Takk Janet. Steilene er jo ei øy, så den blir like ille som Kavringen. Båten var for stor for Fagerstrand og Svestad, så da gjenstår innerst i bunnefjorden. Her er det vanskelig å finne info. Tror rett person å kontakte kan være Hans Petter Jakobsen i Marineservice Jakobsen, men ingen nettside eller noen som tar telefonen. Noen som vet noe mer om denne plassen? Ser jo ganske grei ut…

Jeg tillater meg å være uenig med innspillet fra Vindøyet over. Gutta på Storsand er veldig trivelige, og prisene er gode. Skal man ha båten ytterst for tidlig utsetting om våren må dette avtales ordentlig, det er jo mye jobb å skylle flytte andre båter for å endre rekkefølgen. Dessuten er det også utskiftinger i staben siden 2013, så det er uansett ikke sammenlignbart. 

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...