COOP Startet 24.September.2017 Link til dette innlegget Startet 24.September.2017 Hei, jeg lurer på hvor mye fiskekvoter koster? Finner lite informasjon på nettet, så er det noen her som kan gi meg litt informasjon? Er det andre ting om fiskekvoter jeg burde vite om så del gjerne deres kunnskap. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 24.September.2017 Link til dette innlegget Svart 24.September.2017 Hva er du ute etter, prisleiet ligger fra 0 til titalls millioner alt ettersom type, størrelse og område. Sitér dette innlegget Link to post
COOP Svart 25.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2017 Er ute etter prisen på kvoter for den minste kystflåten (0-15 meter). Sitér dette innlegget Link to post
SABB 66 Svart 2.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2017 Nermer seg 4 mill.for en 10 meters torskekvote,og 10-12 mill.for en 14 meters torskekvote i Midt-Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.