Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Siden jeg ikke fikk noe svar fra dere mine gode peers så dro jeg innom en VP forhandler i dag hvor jeg fikk snakket med en eldre kar som fortalte meg at jeg hadde helt riktig i at med mindre man har en varmtvannsbereder så skal begge disse være plugget. Han trodde vel at forrige eier av motoren (før den ble overhalt og plassert i min båt) hadde hatt en varmtvannsbereder og tok en snarvei når han ville selge den, rart at tidligere eier av båten kjørt med dette her i flere år uten å oppdage at motoren ble litt for varm :confused:

Den eldre karen hadde dessverre ikke noen original plugger på lager så jeg kjøpte meg 0,5m ekstra slang og en kuleventil så nå kan jeg selge båten med opplegg for varmtvannstank ferdig :rolleyes:

God kveld

ne.andersson

ne.andersson

Siden jeg ikke fikk noe svar fra dere mine gode peers så dro jeg innom en VP forhandler i dag hvor jeg fikk snakket med en eldre kar som fortalte meg at jeg hadde helt riktig i at med mindre man har en varmtvannsbereder så skal begge disse være plugget. Han trodde vel at forrige eier av motoren (før den ble overhalt og plasser i min båt) hadde hatt en varmtvannsbereder og tok en snarvei når han ville selge den, rart at tidligere eier av båten kjørt med dette her i flere år uten å oppdage at motoren ble litt for varm :confused:

Den eldre karen hadde dessverre ikke noen original plugger på lager så jeg kjøpte meg 0,5m ekstra slang og en kuleventil så nå kan jeg selge båten med opplegg for varmtvannstank ferdig :rolleyes:

God kveld

• Vis emner ut fra nøkkelord:

Utvalgte emner:
     Dagens Finn, spesielle båtannonser
     Denne helgen går turen til......
     Hva har du gjort med båten i dag?
     Hvor er dette?
     Status på svenskekysten
     Strømopplegg i båt, hva kan man gjøre selv?
     Youtube, båtrelaterte filmer

• Statistikk

• Antall medlemmer
      102976
  • Create New...