Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Sitat

kan heller ikke forstå at det skal gi for varm motor. 

Kan hende at jeg er helt feil ute men tenk så her, varmt vann som egentlig skal gå ut til en varmtvannsbereder (hvor det til vanlig vlir kjølt ned) går uten å på noen måte bli kjølt direkte ned til sirkulasjonspumpen og pumpet direkte ut på blokket igjen, noe som også minsker flow av vann som blir kjølt gjennom varmeveksleren = for varmt. Tar jeg feil?

Edit: har en systemrens i ferskvanns kjølingen as-we-speak så håper set hjelper også.

ne.andersson

ne.andersson

Sitat

Kan hende at jeg er helt feil ute men tenk så her, varmt vann som egentlig skal gå ut til en varmtvannsbereder går uten å på noen måte bli kjølt direkte ned til sirkulasjonspumpen og pumpet direkte ut på blokket igjen, noe som også minsker flow av vann som blir kjølt gjennom varmeveksleren = for varmt. Tar jeg feil?

Edit: har en systemrens i ferskvanns kjølingen as-we-speak så håper set hjelper også.

ne.andersson

ne.andersson

Sitat

Kan hende at jeg er helt feil ute men tenk så her, varmt vann som egentlig skal gå ut til en varmtvannsbereder går uten å på noen måte bli kjølt direkte ned sirkulasjonspumpen og pumpet direkte ut på blokket igjen, noe som også minsker flow av vann som blir kjølt gjennom varmeveksleren = for varmt. Tar jeg feil?

ne.andersson

ne.andersson

Sitat

Kan hende at jeg er helt feil ute men tenk så her, varmt vann som skal gå ut til en varmtvannsbereder går uten å på noen måte bli kjølt direkte ned sirkulasjonspumpen og pumpet direkte ut på blokket igjen, noe som også minsker flow av vann som blir kjølt gjennom varmeveksleren = for varmt. Tar jeg feil?

ne.andersson

ne.andersson

Sitat

Kan hende at jeg er helt feil ute men tenk så her, varmt vann som skal gå ut til en varmtvannsbereder går uten å på noen måte bli kjølt direkte ned sirkulasjonspumpen og pumpet direkte ut på blokket igjen, noe som også minsker flow av vann som blir kjølt gjennom varmeveksleren = for varmt. Tar jeg feil?

• Create New...