Jump to content

Edit History

Napoli

Napoli

Ja, fikk lakken fra Suzuki forhandler, jeg brukte en som ligner på 40.067 på min (er på fjellet til over nyttår - men kan gi riktig kode når jeg kommer hjem) samt vanlig sort fra Biltema på kåpa bak. Kjøpte klistremerker fra ebay som passet bra og ser helt originale ut. Deretter la jeg et lag med 2-komponent klarlakk (kjøpt på BilXtra) over. Motoren ser ut som den er ny. 

Vær obs på at det går mye mer av gråfargen enn man tror. Jeg brukte en hel boks på motorlokket alene, der hadde jeg pusset helt ned, sparklet litt og grunnet - og en til på resten av motoren (hvor den var grå fra før av).

Napoli

Napoli

Ja, fikk lakken fra Suzuki forhandler, jeg brukte 40.067 på min, samt vanlig sort fra Biltema på kåpa bak. Kjøpte klistremerker fra ebay som passet bra og ser helt originale ut. Deretter la jeg et lag med 2-komponent klarlakk (kjøpt på BilXtra) over. Motoren ser ut som den er ny. 

Vær obs på at det går mye mer av gråfargen enn man tror. Jeg brukte en hel boks på motorlokket alene, der hadde jeg pusset helt ned, sparklet litt og grunnet - og en til på resten av motoren (hvor den var grå fra før av).

• Create New...