Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Mulig det er forskjellige sinktyper, men det står en offeranode i kjølevæske-sløyfen min (den lukkede sløyfen). Den er dermed alltid i kontakt med kjølevæske.  Har ikke hørt om at den tæres raskere med frostvæske, men har fått meg meg at den ikke skal stå der når man bruker SystemRens...  SystemRens kan ødelegge anoder.
Har ellers ingen sterk formening, bortsett fra at en offeranode er til for å bli tæret i stedet for motordeler. Er jo greiere å bytte disse enn motordeler. Så jeg ble plutselig nysgjerrig på dette jeg også :-)

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Mulig det er forskjellige sinktyper, men det står en offeranode i kjølevæske-sløyfen min (den lukkede sløyfen). Den er dermed alltid i kontakt med kjølevæske.  Har ikke hørt om at den tæres raskere med frostvæske, men har fått meg meg at den ikke skal stå der når man bruker SystemRens...  SystemRens kan ødelegge anoder.
Har ellers ingen sterk formening, bortsett fra at en offeranode er til for å bli tæret i stedet for motordeler. Er jo greiere å bytte disse enn motordeler. 

• Create New...