Istappen Startet 29.September.2017 Link til dette innlegget Startet 29.September.2017 (redigert) Hei. Har et bravo 2 drev fra 1999/2000 med timetall litt over 900. I det siste har jeg merket at etter innkopling forover tar det litt tid før drevet "kopler til". Dette kjenners best på varmt drev. Ikke noe problem i revers, der kopler det til med en gang. Men i forover kan det ta 5 - 6 sekunder før drevet kopler til. Noen tanker om hva dette kan komme av? Redigert 29.September.2017 av Istappen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 29.September.2017 Link til dette innlegget Svart 29.September.2017 Har ikke spesialkompetanse på dette, men så vidt jeg har lest meg til i manualer. (har hatt en 705 Voyager meg bravo 2 drev) så kan det skyldes slitt clutch-kon i drevet, feiljusterte wire, evt feil shimsing på kon aksel. Her har du i allefall noen tips du kan søke videre på. Mvh VegJoh Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
2556cb Svart 2.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2017 Det kan være konen som begynner og bli slitt. Hadde samme problemet på min gamle båt og måtte slipe konen, da ble den bra igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.