PiperBill Startet 30.September.2017 Del på Facebook Startet 30.September.2017 Jeg tror ikke jeg kan montere trimplan på min Baltic. Hva tror dere? Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
boble65 Svart 30.September.2017 Del på Facebook Svart 30.September.2017 Bildet er hentet/ lånt fra en eller side her på båtforumet.. håper det er greit for eier? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 30.September.2017 Del på Facebook Svart 30.September.2017 Men ser jo nå at din er annerledes i hekken.. Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 30.September.2017 Del på Facebook Svart 30.September.2017 Tror du kan få inn "Interceptor" trim plan. Sjekk denne: https://seatronic.no/catalogsearch/result/?cat=0&q=interceptor Sitér dette innlegget Link to post
Åge Grevlingen Svart 1.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2017 PiperBill skrev for 22 timer siden: Jeg tror ikke jeg kan montere trimplan på min Baltic. Hva tror dere? Jo, vil tro det går på en eller annen måte. Lek med alternativer, for å finne den beste løsningen som er mulig innenfor gitte rammer. Bedre kan det ikke bli. Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 1.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2017 Jeg får nok montert selve flapsene ved å kjære ut litt av monterings brakket der hvor eksosen er. Problemet kan være å få plass til den hydrauliske armen. Om jeg får montert den så kanskje den ligger rett foran eksosen og da er jeg ikke sikker på hvordan det vil fungere. Litt dumt å kjøpe trimplan uten at jeg er sikker på å kunne montere. Skulle gjerne hatt en mal eller noe som jeg kan eksperimentere med. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
PiperBill Svart 8.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2017 Nå har jeg sett på flere Balticer med trimtabs og målte opp på min. Jeg får plass til 18 tommers bredde. Tenkte å montere selv og ser litt nærmere på Lectrotab sine. http://www.lectrotab.com/ Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
torbi Svart 8.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2017 Har montert nye El flaps til NW 900 i vår , gikk greit. ? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.