Jump to content

Edit History

janet

janet

Hansvik165 skrev 29 minutter siden:

Hvilken vest fra Secumar tenker du på? Noe spesielt du refererer til med RS og redningsvester?

Den Spinlock-en så fin ut, men ligger ute til dobbel pris. Er det noe vesentlig (som forsvarer prisen) med den jeg burde tenke på?

Den siste kan være interessant, men ser det er en litt oppgradert seilervest. Tenkte mer på vester som holder deg i live selv om du treffer vannet bevisstløs (bom i hode e.l.) :-)

Jeg tenkte ikke på en spesiell Secumar modell.

Har brukt Secumar vester i 30 år, meget nøgd, har hatt og har en bunke ulike Secumar vester.

Etter mitt syn (kan være helt feil så klart) sikre kvalitetsvester.

Med den haugen av oppblåsbare vester som er på markedet i dag er det for meg åpenbart at det vil være en del dritt som ikke holder mål

som livreddere.

For en del år tilbae brukte RS vester (kjent merke) som jeg også hadde noen av.

Jeg slet veldig med å få utført service på vestene.

Siden jeg hadde en bunke Secumar vester fikk jeg omsider overtalt Viking til også å gå over de andre vestene, noe de ikke var begeistret

for men gjorde det fordi jeg var god kunde.

Da jeg kom for å hente vestene viste de meg hvordan de vestene RS bruker feilet, 3 av 4 ganger klarte de ikke å stikke hull på gass patronen.

Needless to say, da jeg kom hjem, det første jeg gjorde var å klippe opp disse vestene og hive dem i søpla.

Har sett tidligere at RS faktisk har solgt slike vester under båtmessen på LIllestrøm.

Har et par ganger snakket med dem og åpnet vesten og pekt på svakhetene og design/konstruksjonsfeilen,

de forstår det ikke en gang.

RS bruker sine vester, jeg bruker mine, begge er vi i live.

janet

janet

Hansvik165 skrev 12 minutter siden:

Hvilken vest fra Secumar tenker du på? Noe spesielt du refererer til med RS og redningsvester?

Den Spinlock-en så fin ut, men ligger ute til dobbel pris. Er det noe vesentlig (som forsvarer prisen) med den jeg burde tenke på?

Den siste kan være interessant, men ser det er en litt oppgradert seilervest. Tenkte mer på vester som holder deg i live selv om du treffer vannet bevisstløs (bom i hode e.l.) :-)

Jeg tenkte ikke på en spesiell Secumar modell.

Har brukt Secumar vester i 30 år, meget nøgd, har hatt og har en bunke ulike Secumar vester.

Etter mitt syn (kan være helt feil så klart) sikre kvalitetsvester.

Med den haugen av oppblåsbare vester som er på markedet i dag er det for meg åpenbart at det vil være en del dritt som ikke holder mål

som livreddere.

For en del år tilbae brukte RS vester (kjent merke) som jeg også hadde noen av.

Jeg slet veldig med å få utført service på vestene.

Siden jeg hadde en bunke Secumar vester fikk jeg omsider overtalt Viking til også å gå over de andre vestene, noe de ikke var begeistret

for men gjorde det fordi jeg var god kunde.

Da jeg kom for å hente vestene viste de meg hvordan de vestene RS bruker feilet, 3 av 4 ganger klarte de ikke å stikke hull på gass patronen.

Needless to say, da jeg kom hjem, det første jeg gjorde var å klippe opp disse vestene og hive dem i søpla.

• Create New...