Pillerik Svart 6.Juli.2018 Del på Facebook Svart 6.Juli.2018 Mang draginga va det derre da? Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 9.Mars.2019 Del på Facebook Svart 9.Mars.2019 Prøvde meg også på litt rusefiske i januar/februar, fikk noen fine torsker på grunna. Prøvde igjen forrige uke, ikke en eneste torsk, kun krabber... Regner med det er for seint på året, at torsken søker dypere vann nå? Får fortsatt litt torsk på pilken på 50-80mtr, men mest lyr. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.Mars.2019 Del på Facebook Svart 9.Mars.2019 Nå nærmer det seg påske...tid for og forsøke seg ute i Øygarden etter den store Lyren på grunt vann med torskegarn... Sitér dette innlegget Link to post
ags88 Svart 10.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2019 Panasync skrev On 9.3.2019 at 10.16: Prøvde meg også på litt rusefiske i januar/februar, fikk noen fine torsker på grunna. Prøvde igjen forrige uke, ikke en eneste torsk, kun krabber... Regner med det er for seint på året, at torsken søker dypere vann nå? Får fortsatt litt torsk på pilken på 50-80mtr, men mest lyr. På de plassene vi bruker så stopper det seg selv rundt februar, da får vi ikke noe særlig mere. Sitér dette innlegget Båter jeg har nå: Atlantic 400ST Uten motor for tiden* Øien 530F og Yamaha 40HK 4 takt * Liten tre pramme Båter har hadde tidligere: Finnøy 26 fots sjark og 10 hk sabb diesel Kval kjøtt e mat, og gått e d å. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.