Snusmumrikken Startet 2.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 2.Oktober.2017 (redigert) Hei! Jeg har fått tilbud om en slik motor i god stand m/ powertrim, instrumenter og tank til en god pris som jeg vurderer å slå til på for å sette på GH15en. Noen som har erfaringer? Verdi etc? Mvh Redigert 2.Oktober.2017 av Snusmumrikken (see edit history) Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
fanaholmen Svart 2.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2017 Er det en tid motor, husk at det er en 11 år gammel motor. Pris? Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 2.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2017 Har/hadde en Tohatsu 30hk fra 2005/06, 4 takter riktignok. Den har vært fantastisk mye tull med kjøling på, og til slutt er godset i motoren så dårlig at alt har tæra i stykker. Kan hende det er bedre metall og design i 2 takterne riktignok. Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 3.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2017 Var bare svindel. Fyren blokkerte meg når jeg konfronterte han. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.