Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

Båter er litt som fly, det er bare ikke å stoppe i grøfta og vente på FALKEN når motoren stopper, du havarerer ... Jeg har vært flymekaniker i 35 år, det har vært morro å sett hvordan det har vært å tatt helt egne beslutninger for vedlikehold og feilretting, begrepet det går en tur til er farlig. Derfor er servicemanualen eller håndbøker til god hjelp for å forhindre egne vurderinger. Men, det som er fint, med båt så kan du faktisk ta egne vurderinger, det er bare (kanskje) deg det går ut over.

 

Anbefaler fortsatt, selv om det er en del andre meninger, å følger servicemanualen.

John_Kr

John_Kr

Båter er litt som fly, det er bare ikke å stoppe i grøfta og vente på FALKEN når motoren stopper, du havarerer ... Jeg har vært flymekaniker i 35 år, det har vært morro å sett hvordan det har vært å tatt helt egne beslutninger for vedlikehold og feilretting, begrepet det går en tur til er farlig. Derfor er servicemanualen eller håndbøker til god hjelp for å forhindre egne vurderinger. Men, det som er fint, men båt så kan du faktisk ta egne vurderinger, det er bare (kanskje) deg det går ut over.

 

Anbefaler fortsatt, selv om det er en del andre meninger, å følger servicemanualen.

John_Kr

John_Kr

Båter er litt som fly, det er bare ikke å stoppe i grøfta og vente på FALKEN når motoren stopper, du havarerer ... Jeg har vært flymekaniker i 35 år, det har vært morro å sett hvordan det har vært å tatt helt egne beslutninger for vedlikehold og feilretting, begrepet det går en tur til er farlig. Derfor er servocemanualen eller håndbøker til god hjelp for å forhindre egne vurderinger. Men, det som er fint, men båt så kan du faktisk ta egne vurderinger, det er bare (kanskje) deg det går ut over.

 

Anbefaler fortsatt, selv om det er en del andre meninger, å følger servicemanualen.



×
×
  • Create New...