Jump to content

Edit History

Astor

Astor

Propellen var ubehandlet. Vil nok stoffe den når vi tar bunnsmøring i mai. Gode erfaringer med "gamle" Astor på dette. Jeg vet ikke hva slags bunnstoff som tidligere eier brukte. Litt mer groe ved siste opptak i mai.

Testen er definitivt ikke kjøpt og betalt. Jeg ville prøve det nye bunnstoffet til Seajet som de mener er bedre enn andre på markedet. Jeg kan kun sammenligne bunnstoffet mot båter som ligger rundt meg i havna. En mer vitenskapelig test enn dette er det ikke. Båten ligger på Sætre hvor saltvann og elvevann er godt blandet. Elvevannet legger seg i det øverste laget.

Jeg har ikke påstått at Seajet 038 er bedre enn noe annet, Worry II.

Astor

Astor

Propellen var ubehandlet. Vil nok stoffe den når vi tar bunnsmøring i mai. Gode erfaringer med "gamle" Astor på dette. Jeg vet ikke hva slags bunnstoff som tidligere eier brukte. Litt mer groe ved siste opptak i mai.

Testen er definitivt ikke kjøpt og betalt. Jeg ville prøve det nye bunnstoffet til Seajet som de mener er bedre enn andre på markedet. Jeg kan kun sammenligne bunnstoffet mot båter som ligger rundt meg i havna. En mer vitenskapelig test enn dette er det ikke. 

Jeg har ikke påstått at Seajet 038 er bedre enn noe annet, Worry II.

Astor

Astor

Testen er definitivt ikke kjøpt og betalt. Jeg ville prøve det nye bunnstoffet til Seajet som de mener er bedre enn andre på markedet. Jeg kan kun sammenligne bunnstoffet mot båter som ligger rundt meg i havna. En mer vitenskapelig test enn dette er det ikke. 

Astor

Astor

• Create New...